2016年12月29日 星期四

最撚戇尻既生日

今日生日,同屋企人出去食飯嗰時,先發覺唔見咗部電話....第1件事我諗起,呢幾年所有影低既相,一次過冇曬,好想衝返出去,睇吓執唔執得返部電話,我好肯定出咗門口之後,我有用過部機,可能抱細佬嗰時跌咗.我知道阿爸阿媽特登返嚟同我食餐飯,我又唔可以黑臉,但我真係好唔開心.

食完飯,我去CSL問,先發覺大鑊,原來我張入過無數次錢既儲值卡,係冇辦法攞得返,機我可以用老豆既舊機,但張卡用唔返,即係我連Whatsapp都冇埋,不過未算最衰,最衰既係,老豆出過張上台既卡比我用,但我返到屋企,放返落電話入面想Login返我啲Yahoo同FB,先發覺我根本就唔記得曬啲密碼,屌,真係屌,又唔撚關人事,係自己唔小心跌撚咗,戇尻㗎!

2016年16歲生日,要重新開過曬所有Email同FB Acc...好想死啊... #齊顏石 #顏石部落 #Zoe Shek #zoe.chaknganshek@gmail.com

沒有留言:

張貼留言