2016年12月29日 星期四

諗Priority其實都好難

尋晚差唔多4點先訓,為發揮我有一種屢敗屢戰既精神,試咗幾百萬次唔同既密碼,正正式式叫Try&Error,不過都係入唔返個Yahoo同Facebook,我記得沈佳宜講過:「人生本來就有很多事是徒勞無功的啊!」,所以最後都係死死地氣,用返尋日開新既Gmail同FB,IG Acc.,好煩啊好煩啊好煩啊,我以後都要儲好我啲密碼,總之而家真係玩野,咩都冇曬.

聽晚出去倒數,我仲有以下事項未做:
1.未問阿媽
2.未問老豆
3.未諗到著咩衫
4.到底要唔要同阿邊個再去邊度

凡事都要諗Priority,而家應該由最難開始諗,定係由最簡單既開始搞呢?最後都係打吓LOL先,因為我發覺樣樣都一樣咁重要,無分先後. #齊顏石 #顏石部落 #Zoe Shek #zoe.chaknganshek@gmail.com

沒有留言:

張貼留言