2017年3月5日 星期日

婆仔湊仔。2句

老豆間鋪,呢個星期好返啲,問佢點解,佢話都唔知點解,不過佢覺得可以請多個PT,阿媽其實唔駛咁辛苦2頭撲,上星期我又整親腳,所以老豆就大大條道理,比佢偷雞又請多半個人.咁上星期叫做比我抖吓.

---------------

尋日星期日,同班親戚食飯,呢次去金鐘太古廣場,食到咁上下,細佬要飲奶,咁我梗係去埋幫手換片,費事對住班3姑6婆.不過呢度等換片,真係惡夢,一來大人廁所入面,冇換片板,二來佢啲BB廁所相距好遠,而佢個BB廁所唔係而家流行既共用設計,即係一大個BB廁入面,包曬換片同換奶既位,咁會點呢?

我阿媽抱住細佬同我等咗10分鐘,我見唔對路,就再搵其他BB廁,咁我上面嗰層,都有2個B排緊隊,咁我就落返去啦,來回起碼都有5分鐘,咁又再等多10分鐘,先到我地,即係等咗20分鐘.

好啦,咁我幫手換片,阿媽準備餵奶,前後都未夠3分鐘,有人拉門,越拉越大力,咁我就話有人,之後我諗大約10分鐘左右,出面個人又再大力咁拉門,就要真係有用力咁,搞到細佬分曬心咁睇吓發生咩事,咁我咪行去個門邊,大聲少少話:「餵緊奶啊,唔該等多陣.」好啦,搞到細佬都冇Mood飲,咁咪準備收檔囉,點知出面個男人同佢老婆講:都唔知係咪喺入面食煙,咁耐.

之後搞掂,我抱住細佬,開門嗰時,我忍唔住同個男人講:我頭先都等咗起碼20分鐘,但我冇估人地喺入面食煙,因為我諗到人地小朋友要食奶,你咁用力拉對門,你知唔知會騷擾到啲BB.

講完我就行,點知行2部我聽到佢地講:嘩,咁後生做媽咪.

屌,真係咩人嚟㗎,仆街.

---------------

下晝返到屋企,阿媽餵細佬順便同佢訓,咁我咪搵家務做:洗廁所,洗浴缸,洗細佬個浴缸,洗細佬啲衫,洗蒸奶樽器,咁就由天光洗到天黑.

呢輪細佬啲衫真係好難洗,以下係難洗既次序,最難洗既排最頭:
屎>香蕉>飯>火龍果

最衰小朋友衫只可手洗,好掛住以前部洗衣機,開勁熱既水洗一定好乾淨,尋日開熱水洗,但因為我都怕熱,所以又唔可以開得好熱,我對婆仔手就爛,結果啲香蕉膠實曬,好難洗.

---------------

上星期屎忽癢,走去買咗塊小朋友廁板比細佬,尋晚見得閒,第1次放佢落去,然後同佢Um..Um...,坐咗3分鐘,開始見佢肚仔用力痾,之後就3條便便,好開心啊...

希望佢唔會新屎坑3日香啦.

沒有留言:

張貼留言