2017年3月2日 星期四

唔認婆仔都唔得

越嚟越發覺,自己好似個婆仔,啱啱整親條玉腿,轉頭又作感冒,唔讚吓自己老都唔得.

可能前日做物理治療嗰時,初先啱啱坐低又勁熱,除曬校摟冷衫,就咁得條校裙,到我成隻腳插曬機做電療嗰時,坐足半個鐘吹足咁耐冷氣,又冇冚被,先知賴嘢,嗰晚已經有少少嚟料,做完物理治療落街等老豆車,企喺條街度已經好似暈暈地,返到屋企,因為敷咗藥,想沖個熱水涼又唔得,食完飯唯有包到自己成隻粽咁,上床訓覺覺豬就算,訓到半夜有一吓熱醒咗,成身汗,我諗可能焗咗身汗應該好返,同埋個人冇咁凍,點知尋日返學都係唔掂,都係要舉手投降請假走人,返到屋企又昏迷咗幾個鐘,然後起身浸浴缸,開到啲水勁熱浸落去,浸到成個人紅曬,但手手腳腳都係咁起曬雞皮,阿婆呢鋪真係唔掂鳥,浸住熱水都覺得凍,16年嚟我諗都真係未試過.

講開婆仔,頭先食飯,行過街邊檔,見到有條運動褲,先$15蚊,2條仲有得平$5,咁就買咗2條,自從老豆生意唔掂既時候,我就一路諗住要慳,點知呢輪係咁發神經,買衫仔褲仔都買咗差唔多$200,買件冷衫又差唔多$200,就算呢個唔計,因為呢幾樣嘢,係想著比自己鐘意既人睇既,不過過年前又買咗條Legging,而家開始,我都係買返街邊幾廿蚊貨仔既衫算數,如果唔係婆仔真係臨老唔過得世啊.

沒有留言:

張貼留言