2017年3月7日 星期二

Mac OS App - Remember The Milk


用RTM之前,其實我係用Todoit先,後來無意中發覺咗RTM,更加好用,最主要原因係,我係個Keybroad控,如果可以打Shortcut Key,我都會盡量用Keybroad,RTM可以咁樣打: "買洗衣粉^1715!3#home" ,所有嘢用打既,已經可以入加咗個項目,即係嚟緊既下午5點15分買洗衣粉,屬於屋企既事項,只係排第3重要....反而Todoit,我之前打完買洗衣粉,就要揀日期時間,然後揀要放邊條List,再揀第幾重要.

對我嚟講,因為太冇記性,年幾前開始,阿媽大咗肚,成日叫我做乜做物,我都唔記得,然後自己想要點點點又唔記得,後來發現原來呢個世界,可以用手機既To Do List提醒自己做乜做物,如果我寫落本實體紙既Note入面,其實都係會唔記得.

Remember The Milk個同步,都係做得好好,基本上都係零時濟,個Mac App都係做得好爽快,唔會慢,呢個我都係會長駐喺部Mac,提醒我既小工具.

沒有留言:

張貼留言