2017年2月28日 星期二

《 欠債要靠賭博來還 》

上星期整親隻腳,做物理治療嗰時,識咗隔離床位,又係同一日整親既警察哥哥,同佢吹咗一陣,其實都幾尷尬,2條友插到成身都係線,喺度電緊,佢就電背,我就電腳,然後無啦啦可以咁樣傾咗好耐計,最搞笑係條友,係咁講到自己有幾衰,屋企有個老婆,但又會出夜總會滾,我睇佢個樣應該未夠25歲,又冇戴結婚介子,之後又話自己係咁賭錢,賭到冇曬錢要個老婆出去做樓面搵錢,我心諗,第1日識我呢個靚妹,唔駛咁坦白下話!?況且警察賭錢唔應該周圍同人講囉,然後佢就拎部電話比我睇,話有隻Game叫《 欠債要靠賭博來還 》,佢講緊隻Game,真係玩嘢,結果我又DL落嚟玩埋一份,10分鐘唔駛輸淨條底褲...

真係唔好賭錢,哈哈.

沒有留言:

張貼留言