2017年1月22日 星期日

現實世界唔會有人同你玩玩吓

我唔敢講WHF真係好好,不過如果只係For我既話,我又覺得OK,至少我而家唔會日日走堂,同埋雖然大家都係Band3尾,但係比起之前,而家有得比我揀,勤力啲,下年可能比我上到去好啲既班,講真,我好清楚,亦知道點應付「唔同」既同學,或者咁講,我好識得點樣去避免,或者化解麻煩,但係,玩咗3年,轉咗2間Band3尾既學校,真係咩都厭,去到邊間學校,都係遇到類似咁既人,角色完全一樣,只係飾演角色既演員唔同,對於我呢個,走堂走到厭既人嚟講,有機會比我揀既話,我覺得今年Form4,真係係一個界線,要自己好好地咁去計劃吓將來,當然,將來係乜,邊Q個知,但呢排經歷完老豆就嚟比人申請破產,我仲要幫手湊埋幾個月大既細佬,呢個現實既世界,唔會有人同你玩玩吓,冇錢,就ByeBye啦,養唔起個小朋友,係真係會死人. #齊顏石 #顏石部落 #Zoe Shek #zoe.chaknganshek@gmail.com

沒有留言:

張貼留言