2017年1月7日 星期六

真係唔好亂搞

講咩唔好婚前性行為,咩唔好搞野,咩要戴套,咩唔好比人中出,講咁多都唔及,叫班細既幫手湊1個月半歲以下既BB,家計會應該會得閒好多.

而家每日放學,返到屋企就要幫手餵奶,餵完奶就盡量抱到細佬訓,如果佢訓咗,我就可能可以做個幾鐘功課,如果唔訓,我就要諗野同佢玩,可能陪佢爬爬,或幫佢練企企,之後又要預備整南瓜蓉啊,紅籮白粥之類,準備夜啲比佢食,之後仲要幫佢沖涼,換尿片好少事,開咗大就好大鑊,因為主要都仲係食緊人奶,所以啲便便好稀,次次開大要洗Pat Pat.

我決定第日有邊個話忍唔住要搞野,幫我湊細佬1個星期先再問我啦. #齊顏石 #顏石部落 #Zoe Shek #zoe.chaknganshek@gmail.com

沒有留言:

張貼留言