2017年1月11日 星期三

行乜鬼BLW

我阿爸阿媽好想我細佬行BLW,話我去到6歲都要佢地餵,佢地唔知邊度聽返嚟,話外國好興BLW(Baby Led Weaning),就因為咁,我就要每晚諗整咩比細佬食好.

細佬對紅籮蔔,蕃薯,薯仔,青椒,通粉,飯團,西蘭花,菜心,自製南瓜曼頭,麵包咩都冇興趣,但係咩BB手指餅啊,星星餅啊就係咁食,再咁落去我買返水果蓉比佢食就算,次次整完啲野又唔食,餐餐啲野淨係玩,整爛曬食完飯仲要幫佢換衫,整返乾淨張High Chair同塊地,真係仲辛苦過餵粥仔,佢兩個日日掛住看鋪,但又成日睇電話,然後話人地話咁咁咁好,物物物好...

個個小朋友個情況都唔同,我覺得BLW係有佢既好處,但根本又唔係個個BB適合囉,至基本個BB係鐘意食野先囉,我細佬都唔鐘意食野,得個搞字. #齊顏石 #顏石部落 #Zoe Shek #zoe.chaknganshek@gmail.com

沒有留言:

張貼留言