2017年1月24日 星期二

老豆我支持你啊

今日開始有人上嚟搬嘢走,睇住啲家當比人搬走,我諗阿爸阿媽都冇眼睇了.

好多人同我講,話網上就咁送贈物資,會有人轉賣出去,我都明,不過得幾日時間,我又真係唔夠時間逐個問佢係咪自用,點證明,或查佢以前有冇拎完野又再賣出去咁.

然後我覺得我好開心,我跳舞既衫,可以比到好多唔同既人,有小朋友,有同我差唔多大既,因為咁樣轉送啲衫既關係,有可能因為咁樣做朋友都唔定.

其實睇住老豆,而家面對「所謂」既生意失敗,我冇唔開心,因為老豆真心想班伙計有工開,情願捱貴租都繼續做,情願自己甩咗層樓,準備筆錢預備幫個鋪位交租,佢亦都好有信心可以捱過呢關,所以我阿媽同我呢個做女既都撐我呢個老豆,加油啊,老豆,我愛你,無論你有咩事我地都會喺你身邊支持你啊.

沒有留言:

張貼留言