2017年1月13日 星期五

BLW既成果

今晚阿媽嗰邊團年飯,我帶細佬做代表,佢今晚真係好合作,竟然成餐飯食曬我帶過去既菜啊紅籮蔔同麵包,條友喺屋企都唔會坐得咁耐,同食咁多嘢,但反而今晚坐足成個幾鐘,勁叻叻囉.

我覺得同佢行BLW呢套方法,今晚算係成果,起碼都叫坐定定,同埋一路自己食食食,我唔知人地8個月既BB係點,但我真心覺得細佬行BLW,對佢同我都好辛苦,好似我餐餐都同佢執返地下啲食物,餐餐都要換衫,佢又成日都食到嘔,同埋最緊要佢轉食固體食物,真係食得唔多,所以又要餵多幾餐奶....做既嘢真係多好多.

至於親戚讚唔讚佢,其實我真係唔多在意囉! #齊顏石 #顏石部落 #Zoe Shek #zoe.chaknganshek@gmail.com

沒有留言:

張貼留言