2017年1月26日 星期四

Gmail+Evernote

自從上個月生日嗰日唔見咗部電話,入唔返之前既Email同FB,同所有要登入既服務之後,我真係好驚再嚟一次,結果呢次,叫老豆出張上台既Sim卡比我,起碼我個電話號碼,唔會因為我跌咗張Sim就拎唔返,以後都唔敢用儲值卡既號碼,去登記咩Email或者Facebook之類既服務,堅唔敢再用.

然後,又,自從上次咁樣搞到我冇曬啲Acc.之後,我就不斷搵方法記好啲密碼,因為咁,我搵吓搵吓,又發現有隻叫Evernote既服務,用嚟做筆記都好好用,而家做功課溫書都係開住Evernote做,不過要慢慢諗吓個Filing System點Set先,佢個筆記簿同Tag可以分做唔同既System拆開分類,不過用多陣先再仔細諗諗點Set先得.

沒有留言:

張貼留言