2017年1月25日 星期三

我唔知之後會點

今日終於清曬所有嘢,全屋所有嘢都比人搬走曬,下星期過完年,銀行上嚟收樓,對方應該會更加方便.

我小學嗰時都經歷過一次,由細到大,阿爸成日都睇住鋪頭,無啦啦有日阿媽同我講,話老豆間鋪冇咗,佢會休息吓,不過我地就要慳啲駛,要搬去細啲既屋,我啲玩具只可以留返最鐘意既搬去新屋...

細個傻更更但都有少少驚,唔知之後會點...到而家,屋企第2次唔掂,而我,亦經歷過無數次「唔知會點」之後,其實都真係唔會再驚,盡量幫手湊住細佬,打理好屋企,安排好送走曬啲傢具,電器,衣物,然後去新屋嗰邊幫手,準備好所有嘢,比阿爸阿媽放工即刻可以返屋企休息既地方,我冇時間去徬徨,冇資源比我去驚.

細佬而家先得8個月,我唔知之後會點,但我知道今日要幫佢換片,餵佢食嘢,抱佢訓覺,陪佢傾計,我知道我要好好幫爹地媽咪手搞掂屋企既嘢,尤其是而家學校假期,幫得幾多得幾多.

呢幾年我轉3間中學,間間都係全港Band3排尾10既學校,BabyKindom啲哥哥姐姐話我乖,不過真係自己知自己事.

我唔知之後會點,不過唔知係咪有咗細佬之後,再加上屋企請唔起姐姐,我要照顧佢開始,我覺得我唔少既轉變,睇住屋企多咗個小生命,我好似都有新既旅程,轉咗而家間中學讀Form4,係我做咗中學生之後,第1次坐定定喺度做功課,右手仲要抱住細佬整佢訓.

我唔知之後會點,但我鐘意我而家既轉變.

沒有留言:

張貼留言