2017年2月13日 星期一

就嚟情人節,不過唔知過唔過到

就嚟情人節,不過唔知過唔過到.

呢個星期,日日都為到啲小事唔開心,我冇諗過,我5月去表演,因為同團有男仔,咁都可以呻醋,係咪傻㗎,我冇諗過1個好錫我個既人,可以專制到咁,我跳舞,真係只係好專心表演,我相信同團既每一個人,記呢樣記嗰樣,都唔會得閒搞咩嘢,我著咩衫排舞,又關阿邊個事,個團有咩人有幾多個男仔,又關阿邊個事,個男仔有冇望我,又關阿邊個事,個表演點解會有男仔,又關阿邊個事,排緊隻舞,有冇身體接觸,又關阿邊個事,點解唔可以排到掂唔到,又關阿邊個事,其實係咪傻㗎.

本來可以去沖繩表演,我覺得真係一件好開心既事,而家就引致阿邊個,日日喺度唔開心;本來我要問屋企比唔比佢,問學校可唔可以請假,然後仲要應付考試,好多正經嘢要擔心,結果我而家要喺度擔心阿邊個啲無謂嘢.

講真,我一路覺得,應該話,一路以為,同個純品少少既拍吓拖,真係可以好好享受愛情呢樣嘢,但呢刻,我完全唔享受.

沒有留言:

張貼留言