2017年2月15日 星期三

比啲所謂大人激死


上星期日食親戚飯,講真,真係食唔落,一開波又講,又有中學生跳樓,然後又偉論:而家啲後生仔真係唔捱得,讀書讀唔掂未算囉,出嚟做嘢囉,唔駛死既...BlaBlaBla...

好啦,之後就開始分享,呢個農曆新年假,同幾個Family去澳洲既經歷啦,然後講到佢地間Resort有私人泳池,8日入面有2個小朋友(4歲,8歲)喺冇大人睇住既情況下浸親,之後仲要讚自己個仔(Form1),2次都係佢救返,然後又感恩BlaBlaBla,講耶穌....

仆街,搵個大人睇住班小朋友啦,冇腦既,最大嗰個都係Form1,你要我而家16歲睇住5個小朋友,都唔掂啦,癡線,冇事就講感恩,完全唔會反省吓自己有冇責任,仲要係第1日已經浸親1個,班大人都唔會喺之後既時間,認真地睇住班小朋友.

好啦,我就係咁餵緊細佬食嘢,佢個細仔就係咁行過嚟,拎細佬啲嘢食,擺完落嘴,賴完啲食物又吐返喺細佬張餐檯,我又唔好意思話人個仔,你個仔唔食嘢,你鐘意放任既教法,OK~~,但你個仔搞住人地個小朋友食嘢,又係咪應該出手理吓呢,講緊仲要係衛生既問題啊.

都算,呢個仆街親戚仲要串多句:細路仔唔駛由朝到晚咁緊張既,Zoe,你快啲食野吧啦...
我頂~~你個仔唔搞住細佬,我駛鬼餵咩,佢本來就可以自己拎住啲菜啊瓜啊食食食,你次次同你食飯你個仔搞住曬,搶佢手上面既嘢食,我先要帶粥仔餵,而家仲喺度串.

沒有留言:

張貼留言