2017年2月28日 星期二

休養

整親腳之後,最大既好處係,唔駛湊住細佬,阿媽要留返喺屋企,唔落得鋪頭,除咗頭2日係咁食止痛藥,由朝到晚都係咁訓訓訓之外,星期日開始回魂之後,我就係咁追返啲功課溫返未溫既書,上星期太過唔專心.

湊細佬實在用曬我所有時間,而家得閒到,仲可以嘆返本「我在雨中等你The Art of Racing in the Rain」,然後再自己靜靜地,用個腦跳舞,好似呢排要狂執自己既piqué,tombé,我永遠都係太大力伸過龍,成日落錯位,縮又縮唔曬,好似呢個動作,其實好靠用個腦去運作,平時落堂返到屋企,上堂所有嘢都比返Miss,而家有少少空間可以坐低,用個腦去做返啲動作出嚟,將隻腳推出去,大步大步跨出去,收返,收返,收返,收返,收返,收返,收返,收返....

用個腦跳舞有個唔好處,就係訓咗都唔知,尋晚4點幾先紮醒,諗諗吓我連牙都未刷.

沒有留言:

張貼留言