2017年2月8日 星期三

阿爸阿媽細佬我愛你地

老豆間鋪,終於搞掂,叫做搞曬咩臨時買賣合約,等文件處理好,同完成埋個交易,先叫保得住間鋪.呢單嘢搞到老豆,發誓以後都唔再租鋪,一係就唔開分店,一開就一定要買斷個鋪位先開,我都好明嗰種壓力,一間鋪揹住起碼30個家庭既生活,業主上年簽新租約話要加租8成,好啦,計過,呢間鋪當係白做,靠其他分店生意頂住,同埋呢間總鋪真係好多夥計,年尾流流老豆又好人唔想幾十個家庭過唔到年,明屈都唯有焗住簽,結果嗰頭簽完租約,轉頭走個新業主嚟,話賠12個月鋪租要我地30日內走,然後再暗暗咁表達,如果玩到上庭,佢地集團成班律師仔會好得閒招呼我地,結果就係咁,我老豆把心一橫問對方放緊幾錢,佢願意比多少少買埋個鋪位,總之最後都係錢問題,肯賣個鋪比我老豆,不過貴過市值2成,同埋要喺14日內比大訂同搞文件嘢.

喺我老豆做出一連串衝動既決定之後,平時又好人又洗腳唔抹腳既佢,發覺原來1個月內,係冇可能有咁大份現金流啦,加按埋住緊層樓,再賣埋間舊樓,距離個鋪價都仲差好遠,如果就咁搵人買我地間屋,又冇可能咁快成交到,結果就直接賤價叫銀行賤價收咗佢直接拎錢舉去比個鋪位.

女人睇錢好著緊,我阿媽第1時間都有發癲,貴買平賣,一來一回蝕好多,不過佢都知老豆份人,不嬲都係咁,雖然頂住頂住,咁都要吞落肚.我明,我真係又好明,我阿媽有幾愛我老豆,我好感受到嗰種愛,佢生細佬前,成日都話,我出世嗰時,佢要幫老豆手,冇咩時間照顧我,到咗我而家都15,6歲,覺得我跩跩地,佢都有好大責任,所以佢好開心而家終於捱到可以全職湊細佬,點知上年細佬半歲多少少,阿媽又要再落鋪幫手,搞到要我照顧細佬,我好體會到阿媽嗰種無奈...老豆我冇得揀,但老公係阿媽佢自己揀.

我好開心,屋企發生咁大件事,佢兩個都只係嘈過1日咁大把,做女既,其實好感動,我真係見過啲親戚,為咗去唔去旅行,2公婆嘈足大半年,又有啲親戚為咗婆媳關係鬧足咁多年,真心真心覺得我阿爸勁有承擔,我阿媽勁愛我阿爸,我會好好比心機溫書做功課,照顧細佬㗎嘞,你地既愛真係感動到我.

我支持你啊!阿爸!我愛你啊!阿媽!

仲有我勁鐘意你啊~~~!細佬,呢半個月你開始痾一舊舊既屎,家姐唔駛洗你啲人奶屎,已經好開心㗎啦!快啲爬爬快啲自己企企快啲自己行行快啲食多啲嘢快啲叫家姐....

沒有留言:

張貼留言