2017年2月17日 星期五

對唔住

情人節放學嗰日,放學之後阿邊個送我返屋企,然後返到炮台山地鐵站,因為想拖住多一陣,原本由月台上出閘嗰層,係搭扶手電梯上去,我地2個屎忽癢走去行樓梯上去,行到腳都軟埋,不過嗰日我終於錫到阿邊個,哈哈...

條樓梯完全冇人行,我地坐咗陣,傾咗陣計,我諗10分鐘左右,都冇人行過.同埋因為阿邊個高我成個頭,企樓梯錫錫,我企高一級,阿邊個就唔駛彎腰就我,好正既地方.

嗰日我拎咗阿邊個既初吻,哈哈,完全唔明,點解可以拍幾個月拖,都冇錫過,同乖乖仔拍拖,有好有唔好啦,佢真係唔識錫錫囉,但咁耐以嚟,呢淡既Sweet程度,真係入到頭5位,然後就係我唔明點解錫錫,個男仔已經有反應...

希望佢可以好好咁記住呢個Kiss啦,我實在頂唔順嗰種冇自信既小男生了,多謝你陪我,經歷屋企第2次差啲破產既時間,其實唔計你煩既嘢,我覺得呢個男仔,都係可以慢慢拍長拖既男仔,不過我真係想好好咁,照顧細佬同埋專心讀好啲書.

原諒我用分手,嚟紀念我地第99日拍拖,我,都真係唔想再拖,我唔係個鐘意拖既人,我諗我真係唔適合你,對唔住.

沒有留言:

張貼留言