2017年2月2日 星期四

好想學唔同既嘢

已經唔記得,對上一次係幾時,做曬放長假既功課,記億中,好似已經係小一嗰時既事.

其實我啲數同英文,基本上已經屎到唔知點追,不過我諗,真係大人所講-「比心機」,除咗咁樣,我已經唔知有咩可以做,補習我諗等我追返上正常既程度,先再問吓可唔可以比錢我去補習啦,而家淨係比錢我去學芭蕾舞,我知道對阿爸阿媽嚟講,已經係好大負擔.

早幾個月,Miss彈咗單平面廣告,搞到尋日先影,Call Time朝7晚10,一個Pirouette就影咗千幾張相,然後得幾張用得,我真係超唔鐘意比人影,成日都唔知上一批有咩唔滿意,然後又要影過一批.之後同阿攝影師哥哥傾吓計,佢話都有啲Job啱我影,問我有冇興趣,我話佢喺度氹我妹妹仔,同埋我諗除咗Miss介紹既Job之外,我屋企唔會比我喺出面影相.....不過我同佢講,有興趣學影相,問佢有冇咩可以比我去學,然後哥哥仔話,都可以教吓我執相既....聽住先,抄咗佢牌,遲吓搵佢啦,唯有.

沒有留言:

張貼留言