2017年2月17日 星期五

寄禮物比工人姐姐個仔

因為老豆鋪頭生意唔好,做咗幾年既工人姐姐,比我地炒咗返咗菲律賓,好嗰方面睇,佢老公其實好想佢返去,唔想佢留喺香港做嘢,不過因為我老豆闊佬(亦因為咁盤生意做唔掂),不嬲都比多成倍人工姐姐,所以嗰時姐姐點都想繼續做落去.

自從上年年尾,姐姐返去之後,聖誕節同姐姐生日,我都買好多嘢,寄去比佢,然後好快又到佢個細仔生日,我又係咁買咗好多衫啊,朱古力啊,文具啊,玩具啊之類,買咗幾公斤嘢比佢個仔,可能始終覺得好似影響咗佢地成家咁,我成日都好想補償佢地.

希望姐姐返去之後,真係可以好開心咁生活啦.

BTW,嗰時聽姐姐講,香港中環環球大廈,有好多存倉既服務,即係可以幫佢地,連續儲住啲嘢幾個月,中間可以再不斷咁加嘢入去,然後最後可以再幫佢地寄返去菲律賓,幾公斤嘢每個月已經要百幾蚊,貴過曬其他所有迷你倉,真係生意既嘢,你諗到你咁膽做,就可以搵到錢.

沒有留言:

張貼留言