2017年2月15日 星期三

情人節好開心..冇鬧交

情人節,最後,過得好開心...因為放學嗰時阿邊個送我返屋企,成程車都冇話我.我尋晚好坦白咁同阿邊個講,再係咁樣落去,復活節都未必過到.

我條校服裙改短,因為我覺得靚啲,況且我行路行得好斯文,坐低會夾腳,再翹腳,我唔會外八咁坐,有風我會㩒住條裙,靚係我自己覺得,同有冇男仔睇,係冇關係;

我同我啲Friend出街既話,我有時都只係翹住隻手,我從來冇諗我翹人隻手,等於鐘意第二個,或者同人拍拖,更加唔會無啦啦去諗,個胸掂到個Friend隻手,真係好小學雞,好得閒先會諗咁多呢啲無謂嘢,有時間溫吓書好過啦;

跳舞我更加冇嘢好講,我學跳舞學咗都十幾年,練舞排舞嗰時著乜,真係好求其,同埋因為通常都有好多伸展動作,衣著方面越簡單越好,底衫唔著就梗㗎嘞,因為一著,一定會走咗上去,然後成日都要扯返落嚟,除咗嗰幾日唔方便之外,尤其是冬天,底褲都唔會著,一件舞衣>襪褲>裙仔就算,如果唔係去親廁所,就要由頭除到落腳,凍到飛起,如果舞衣>襪褲>裙仔,一坐低拉開小小件舞衣,去得,你知唔知好多時,排舞排到最後,次次都急到賴,坐低就去得廁所知唔知幾咁重要,同埋冬天真係好Q凍,十幾度除曬衫去完廁所,粒釘我都唔知會飛咗去邊啊,又再況且,舞衣同泳衣咪一鬼樣,我完全唔明阿邊個日哦夜哦哦乜春.

其實嚟嚟去去,都都係為呢啲野喺度煩,我真係攰嘞,返完學就返去湊細佬,搞掂佢就要做功課溫書,我十幾年冇讀過書,我想追返吓啲程度,真係唔好嘥我時間,本小姐啲時間用嚟談情說愛,唔係小學雞喺度鬧交.

沒有留言:

張貼留言