2017年2月6日 星期一

社會太多「正撚量」

尋日2跳,1個13歲,1個16歲,見到咁既新聞,個心唔會安樂得去邊....

過年啲3姑6婆親戚先喺度寸,話咩而家啲後生,咩都捱唔住,比間名校佢個小朋友讀,又話讀唔掂,跟唔到,我聽得明既,寸緊我讀Band3尾,然後又喺度講,咩唔係名校既小朋友唔明㗎嘞,又冇競爭,返學都開心啲,不過自殺都係有錢人家既小朋友,因為父母冇時間理佢地.

我嗰日聽到,個心都已經屌你個閪,講埋曬啲咁陰質既說話,仆街,點之1個禮拜後,2跳都係屋村...

屌,自殺邊有分有冇錢同讀書好唔好,有啲人天生係悲觀啲,好似我咁,然後呢個世界死都要逼我地走去樂觀,走去開心,然後話尻我地唔撚正常,屌,你地係咪癡撚線㗎,我未去到想去自殺,但我超明走入去既感覺,走入去,唔係一次半次,唔係你搞咩咩咩活動,物物物訓練,就可以趕我地出嚟.

成撚日用個「唔正常」既角度入我地,你班樂觀人玩撚曬算吧啦.

我上次真係好想死,係我練舞練傷腳,入唔到某個團體,我鐘意我阿爸同我阿媽比我去唔開心,嗰次我真係勁鐘意佢地囉,陪我唔開心,屌,點解呢個社會咁多「正撚量」唔撚比人唔開心?我真係唔明...

沒有留言:

張貼留言