2017年2月26日 星期日

婆仔儲錢

呢個星期,日日都有人講,點點點慳慳埋埋,平日就洗屋企錢,洗男朋友錢,乜乜乜,我而家未真係出嚟賺錢,講買樓實在太過搖不可及,不過中期目標,我有2個願望,好想達成,第1個就係考完DSE後,要自己去1個月歐洲旅行,第2個願望就係,夠18歲即刻去學1,2同3號牌.

現時儲既錢,超過7成都係靠中學開始老豆比既零用,其餘大約1成就係每年既利是錢,其餘唔夠20%就係久唔久學跳舞嗰度,有少少平面廣告射比我既外快.

對於儲錢,我好保守,但又會計吓啲婆乸數,即係就咁放銀行,啲息低到乜,所以大部份錢,我都會做定期,只不過,我又驚死自己忽然需要錢,如果綁死一份定期,其實都巧驚驚,所以我就會分開,由最初嗰份做1年既定期,到做2份定期,但每半年Renew一次,慢慢儲儲吓,就每季1份,Keep住做3個月,意思即係我每三個月,就可以有份定期到期,有事可以拎出嚟用,升上Form4之後,我而家已經盡展到做緊12份定期,每份都係做返1年,即係每個月有咩事 ,我都有舊錢可以用得...我好明白我老豆三更貧五更富,細個已經經歷過1次差唔多破產,所以我成日都要有舊錢防身,驚老豆老母走佬我都可以照顧到自己.....講笑.

至於久唔久影平面廣告既收入,因為大概就係一手2800咁上下,多除少補,我每次都買一手,我呢啲婆仔,從來都胸冇大字,完全冇諗買樓既問題,講真,買唔到咪租囉,租唔到間屋,租間房,我覺得唔駛死既,另外就係,將來排公屋一定要排,啲不吃人間煙火既有錢人,話班大學生走去排公屋,講到好似人地好有問題,癡撚線啦,張綠表可以買二手居屋㗎嘛,搵嘢嚟屌.

沒有留言:

張貼留言