2017年2月6日 星期一

鄰居

大大話話我諗都有10年,冇喺呢間屋住過,甚至乎冇返過嚟添,隔離屋既兩公婆我記得,佢2個女都同我差唔多大,然後樓下6樓有個婆婆,佢話認得我,不過我唔記得,我諗我搬走嗰時,佢都仲係個C9.

呢棟大廈就好似條村咁,管理員好似個村公所阿伯咁,啲婆仔啊,伯伯成日坐樓下打牙骹,8呢樣8嗰樣,後生既就禮貌上叫一聲乜生,然後一支煙咁走咗去.

然後村公所先生就要處理唔同人既問題,好似我屋企咁,搬咗返嚟2日,阿乜生就話我地知,我地樓下懷疑我地滲水,然後其實我地個天花板都花花地,結果我老豆又同返阿乜生,叫樓上業主Check Check.

講起漏水,真係都幾麻煩,初先我老豆都怕麻煩,諗住快快手,請以前幫手裝修既師傅,幫我地Check吓我地啲水喉,同埋地板係咪真係漏水,點知幾個師傅見咁係單嘢,個個都話唔得閒,呢啲就係所謂人情啦,有夠凍啊.

最後問吓阿乜生,佢又真係有好介紹....

對比起之前住既地方,呢度可能戶數少啲,定係唔知點樣,真係大部份人入電梯都會打吓招呼,然後走次有個伯伯,其實我唔識佢,不過入電梯有點吓頭咁,有次喺大堂問我,可唔可以幫佢睇吓張信定係咩講乜,原來佢前幾日喺廣華入急症,未比錢,咁佢嗰張紙寫住話要返廣華交錢,見佢行路仲要揸拐杖,最後我仲幫佢去廣華交返錢添.

呢種唔算多既人情味,至少有囉,係真係有股好難形容既味既.

沒有留言:

張貼留言